Puanı hakkında fikrim yok ama sayısal yapmak lazım. Okuması da sürekli okul staj biraz zorluyor ama kesinlikle yapılamayacak bişey değil , çalışması da bence ayrı bir zor çünkü sağlık problemin yoksa nöbet tutmak zorundasın çocukla zor oluyor gecen gündüz karışıyor. Aniden işe gitmek zorunda kalıyorsun. Her ay çalıştığın günler değişiyor filan, 3. Basamak çocuk yoğun bakım hemşiresiyim çok zor olsa da başka meslek de düşünemiyorum 🫶🏻