cikolataliekmek OLaaBalito_ çok teşekkür ederim, benim parmaklarım az küçük ama bir karış kadar diyebilirim 😁
girlmama OLaaBalito_ s serisinde küçük modeller var kalın kasa iPhone a benziyor benim kullandığım klasik bir telefon boyutunda ekstra ince uzun olanlar var o tip değil tam ele göre yani
ikiprensannesi12 OLaaBalito_ Samsung a52kullanıyordum memnumdum esım doğum hedıyesı ıphone aldı o yüzden kullanmayı brktm ama hayla yanımda kımın telıne bsy olsa verıyorum kullanıyoruz
asel0404 OLaaBalito_ 3 yıldır iPhone 11 kullanıyorum bozulana kadar gider yani bi 3 sene daha çok memnunum
umyadn OLaaBalito_ general mobil 21 prodan i phone 13 e geçtim gayet memnunum eski telefonumdanda mutluydum şuan eşim kullanıyor