arelinannesi1 OLaaBalito_ realme C61 kılıfı yok resmen üretilmemiş 😂😂 Allah’tan kendi kılıfı var şeffaf onun dışında uygun ve kullanılabilir ni telefon
arelinannesi1 OLaaBalito_ valla videolarını falan izledik telefon un üstünde ceviz falan kırıyorlar sağlam gibi duruyor da kırılırsa herhalde bi daha telefon almam yeter gari 😂😂
senanur5334 OLaaBalito_ Samsungdan geçme derim 😄 ben a34 kullanıyorum çokta memnunum düştü bişey olmadı 2 seneye yakın kullanıyorum donma vs de hiç yaşamadım aşırı memnunum hafıza kartı bile kullanmıyorum ona rağmen donma gibi bişey olmadı hiç
acimavi OLaaBalito_ samsung imkanınız el verirse s serisi, daha uygun olsun derseniz a serisi bakmanızı tavsiye ederim
Oglmbnm OLaaBalito_ şuan kullandığını kullan ben öyle yapıyorum 😂 yada zaten hep wpden görüşüyorum hattım çokta işe yaramıyor 😂
OLaaBalito_ Oglmbnm ee net lazım olunca mecbur bağlanacak Tel lazım oluyor zahmetli iş. 😁 başarabiliyorsun sen helal olsun 🌷 ben uğraşamam temiz bir android yeterli.
cikolataliekmek OLaaBalito_ çok teşekkür ederim, benim parmaklarım az küçük ama bir karış kadar diyebilirim 😁
ikiprensannesi12 OLaaBalito_ Samsung a52kullanıyordum memnumdum esım doğum hedıyesı ıphone aldı o yüzden kullanmayı brktm ama hayla yanımda kımın telıne bsy olsa verıyorum kullanıyoruz
OLaaBalito_ ikiprensesannesi2021 ayyy hayırlı olsun güle güle kullan bende samsun bakacagım için rahatladı yorumlardan sonra ☘️