Kontes0011 ablam yaşadı yakın zamanda ilk gittiğinde 5 haftalık felan demişlerdi yolksac varmış bebeği görememiş 1 hafta sonra gitti gene bebeği görememiş 1 hafta daha bekleyelim demiş gene görememiş boş gebelik olabilir demiş haftaya tekrar bakıcam netleşsin demiş öyle diyince 2-3 faklı doktora daha gitti özelde bi tanesi alttan bakmış demiş bebek var ama daha yeni oluşmuş geç döllenme olabilir demiş sonra tekrar takipli olduğu doktora gitti o da bakmış evet şuan kesede büyüme var orda bi atış da var ama çok minik ve zayıfmış bi hafta daha bekletti ve bebek hem geç döllenmiş oluşan bebek de sağlıksız olduğu için durmuş kalbi maalesef bu süreç hormonların da etkisiyle psikolojik olarak çok zorluyor hoş kim olsa zaten zorlanır yaşanması gerekmiyor bunun için ablam en sonlarda artık ya içimde bişey var ama yaşıyor desen yaşamıyor canlı desen değil fazlalık bişey var vücudumda alsalar da bitse çok sıkıldım diyodu… Rabbim hayırlısıyla versin inşallah gerçekten çok zor bir süreç 😔