Deletedmom_206
Aaaaa ciddi misiniz hocam çok şaşırdım,ben de iki doktora baktırdım alttan muayene de oldum benim baş dönmelerim de baslamıştı asla ayağa kalkamadım hamilelikten diye düşünüyordum ,sonra doktor 2 hafta bekleyelim dedi herşeye baktı gelisim de olmamış 😥