Mamaqueen merhaba bizimki de 5 buçuk aylık mama meme gidiyoruz . 3 günkaka yapmadı ve sonra ağlayarak kaka yaptı ilk defa kabız oldu,
bugün yine ıkındı hep yapamadı
en son ben eczacıya sordum lavman verdi bunun yarısını yapabilirsin benmde kızım var dedi.
tam lavman yapıyorken kakasını yaptı acı çekerek yine. İlk baya katı kakası ardından sulu kıvamla geldi.
Kabızlığı çözülsün diyr kuru kayısı kaynatıp blendr ile püre yaparak verdim 3 sefer dünden beri .