Mamaqueen doktora gidecek bi durum olduğunu sanmıyorum. 6 ayına kadar sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde 2 haftaya kadar yapmaması normal. Benim de oğlum 1 hafta yapmadı sağlık ocağına götürdüm. Lavman yaptılar. Daha sonra akrabam var hemşire. Çok kızdı. Özellikle erkek bebeklerinde popodan uyarı verilmesi ileride cinsel hayatını kötü yönde etkiliyormuş. Sadece anne sütüyle besleniyorsa 2 hafta normal. Ama kızararak morarak ağlama yoğun ağlama krizleri karnı ağrıyormuş gibi hareketler yapması önemli olabilir. Böyle durumlar varsa hemen götürün. Ama yok gayet huzurlu sakinse hiç gerek yok götürmenize.