Ipegim doğum yaptığımda kontrol eden dr vermişti,yakın zamanda bi dr a götürdüm farklı şehirde vermedi numarasını on bin tane hastası varmış,hepsine veremezmiş😂 halbuki diğer dr m daha kalabalıktı🤦🏼♀️ Daha sonra numarasını vermeyen dr a viraja gitmedik zaten