Teşekkür ederim arkadaşlar özel hastaneye gidiyoruz iyi bir doktor hatta yarım saat sarktığı oluyor başı kalabalık ama odada hiç geçiştirmez rahat rahat dinler ilgilenir erkek doktorumuz açıkçası isteyemedim numarasını vermezse insan kendini kötü hisseder eşimde verse verirdi isteme demişti ne yapcam bilemedim numarası yok diye değiştirmem gerekir mi ki? Zaten aramam ama acil bir şey olsa diyorum sormam gerekir yani