[silindi] gizememre bana da mesaj geldi hepsijete verilmiş ay keşke eşim de alsaydı pişman oldum neyse en azından biz aldık 😂
gizememre [silindi] kız sorma ben iptal ederler diye düşünüp sadece kendimden aldım keşke alsaymışız neyse buna da şükür 😂
[silindi] gizememre bir kişi sadece anneme falan da aldırdım diyodu en zeki o çıktı valla helal olsun 😂😂😂 neyse hiç alamayabilirdik de. Başlığı açandan Allah razı olsun bilgilendirmese haberimiz olmazdi
maysamoms33 [silindi] Ay o kişi benim annem eşim abim yengem abimlerin arkadasi tüm sulaleye haber saldım da benimki daha hazırlık asamasinda
[silindi] maysamoms33 kız helal olsun hem kendin bolca aldın hem bize aldırdın çok teşekkür ederim güle güle kullanın 🥰🌸
maysamoms33 [silindi] ayyy inşallah benimkide verilirde kargoya rica ederim direk buraya yazmak geldi aklıma valla
50krsvertirreekk Arkadaşlar elimde aptamil 1 numara 850 gram var hiç açılmadı çevremde de ihtiyaç sahibi yok uygun fiyata vereyim birine elimde kalmasın
maysamoms33 Uykusuzhergeceeee Ay sanmıyorum ya 1 Ay öncede verdim hep 2026 son kullanma tarihiydi hepsi 10 mamaninda
[silindi] maysamoms33 valla en iyisini yapmışsıniz ben de eşime en azından al demedigime pişman oldum. Her zaman oluyor mu böyle şeyler ben ilk kez denk geldim
Livmom maysamoms33 gerçektende Allah razı olsun Ben çok yakın tarih göndereceklerinide sanmam O kadar isimleri var yani sonuçta Bozulmaya yakn ürün gönderirse öh yani
maysamoms33 Livmom acaba uzak diye mi benim önceki siparişlerinde kargo aşaması akşama kalıyordu biri bitlise diğeri mersine
maysamoms33 Livmom sanmam ya bencede göndermezler o şekilde Ay rica ederim canım bu ekonomide ne yapalım herkes faydalana bilse keşke