[silindi] aleynayavz valla ben de anlamadım muhtemelen sistem hatası yoksa mümkün değil o fiyata satmazlae bekliyoruz bakalım iptal olacak mı diye
maysamoms33 patasuhamuru gideriz gideriz abimde öyle dedi toplu bir şikayet ederiz valla ne yapalım yani dikkat etselermis ki bazi ürünlerde yok mesela neden
yldrm12 Benim faturam geldi hepsijete verişmiş kargom mesaj geldi iptal olmadı @Aminemm_ @girlmomm @Rabiiul @maysamoms33 @patasuhamuru @[silindi] @ysmnabd
[silindi] gizememre bana da mesaj geldi hepsijete verilmiş ay keşke eşim de alsaydı pişman oldum neyse en azından biz aldık 😂
asli57 maysamoms33 kız kargoya verilmiş benimki geliyor gelmekte olan 179 liraya 4 paket bir buçuk ay kafam rahat 😀😀😀😀