defnesmom3 glsnkrmzdl olsun senin gönlünde olan önemli aynı olan olsun ya da olmasın sen istiyorsan o olmalı
Hemdem__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Mahir çok güzel isim bende istiyordum ama eşimin iki kuzeninin adı soyadı da aynı o yüzden koyamadık.Bizde Özgür koyduk. Mahir diyince aklıma ilk gelen isim Çayan oldu ☺️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hemdem__ Aa bence çok güzel, Ceren’lede uyumlu gibi ama eşim o ne be der 🙄😂
grr glsnkrmzdl 4.5 Aylık oğlumun adı Kuzey 💜 Hamileyken bu ismi duyan herkes çok yaramaz oluyorlar koyma demişlerdi ama yine de koydum bakalım 😅
defnesmom3 glsnkrmzdl ben klasik isim istemedim çok kullanılan moda isim de istemedim ama fikrimi değiştirmiycek bir isimse koyarım 🙂
yate Ya kizlar bazı yazdığınız isimler öyle absurtki nerden buldunuzda yazdınız bilmiyorum.simdi hangileri olduğunu yazmayayim ayıp olmasın ama sırf degisiklik olsun diyede bence abartmamak lazim.gunumuzde kullanılan manası güzel ağza alışık gelen hoş olan isimler varken değişiklik için çocuklara yazık etmeyin Allah aşkına… Genelde duyduğum ve hoş gelen bu isimler var mesela. Furkan..Fatih.. omer..Hamza.. Bilal.. Talha.. Yusuf.. selim..Ahmed.. Muhammed.. Abdullah..cinar..yiğit.. yağız..murat..kerem..asaf..Miraç..Musab..Emir..Ensar..Salih..Tahir..Osman…..daha güzel isimlerde vardır mutlaka ama aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Deletedmom_215 yate bence isim konusu tamamen ailenin zevkine bağlıdır mesela sizin bu yazdığınız isimlerde bir başkasına hoş gelmeyebilir ☺️ o yüzden kim ne yakıştırıyorsa onu koymali. Benim oğlumun ilk ismi geleneksel bir isim ama ikinci ismi çok çok nadir bilinen bir isim ve tanıdığımız herkeste o ismin oğlumuz ile bütünleştiğini çok yakıştığını söylüyor 😊
26merve26 yate benim oğullarımın ismi Göktürk ve Aybars bizim için çok anlamlı Türk isimleri özümüze göre isimler gururla koyduk, gururla taşısınlar. ❤️ herkes dilediği ismi koyabilir bana da bazı isimler dede ismi gibi geliyor hoşlanmıyorum herkesin normları farklı neticede ben bi Hamza Hüseyin Ramazan vs koyamam ama saygıda duyarım bence sizde duyun her ismin bir hikayesi var ailede benim ilk oğlumun ismi daha biz eşimle sevgiliyken konuştuk Allah bize bi oğlan nasip ederse Göktürk koyalım diye şükür nasip oldu kızımız da olsaydı Tomris olacaktı ama nasip değilmiş 🥹
defnesmom3 yate demi anlamı güzelse okunuşu ve naifliği var aslında ben çok farklı bir isim düşünüyorum oğlum olursa ileride ama Aras da hiç fena değil çok zarif
niloyaaa glsnkrmzdl o kdar çok erkek ismi var ki benim hoşuma giden. Oğlumun adı yiğit. Ama kerem, kenan, kerim, yağız, mert, ömer, melih bi çok güzel isim var