ikibaloglanannesi Oğlumun adı Kutay🧿 Şu an ikinciye hamileyim kız ama erkek olsaydı aklımızdaki isimler bunlardı belki size de fikir olur . Batuhan,Baturalp,Egemen,Kubilay
Beyninizikullanmakucretsizdir [silindi] sırf o son yazdığın şey için bile değiştirmek istiyorum ama kullanıcı adımı çok seviyorum ya kopmak istemiyorum 🤣
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aslananne27 en azından babamın ismini koyacağım diye tutturmuyor şükret 😂
aslananne27 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ay yok yok eşimın öyle huyları yok gelenekçi değil🤲🏻😅😅 sevmez aileden birinin ismi verilsin herkes kendine özeldir der
Beyninizikullanmakucretsizdir [silindi] eyvallah muradım sağolasın fırfır avına çıkakkk mı ne dersin ahhahshs 🤣🤣
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Mommyhann Yok yok ben sevmiodum Miran’ı da Reyyan’ı da😂 O diziden sonra patladı “Miran” zaten. O yüzden olmaz :)))
balkizlar NeclaLeylaCeydaOhnealaneala arkadaşım mahirden sonra tahir koydu 😅 benim çevremde çok mahir var güzel isim bence de.. göktuğ çok konuldu ve çocuğa da zor bir isim bence..ben olsam ikiz olmadığı sürece uyum aramazdım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala balkizlar Bende uyum aramıyorum zaten ve Tahir ismi bana hoş gelmiyor. “Tahir” diye biri vardı sevmezdim de o geliyor aklıma 😂
aybkm NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benim oğlumun adı Marsel. Oğlum hariç 3 kişide daha duydum başka duymadım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aybkm oğlun hariç 3 kişiden daha duyduysan iyi vala 😂"Marsel"hiç duymadım vala ben :)