Egebey insallah geçer haziranda yaşımıza gireceğiz yaza toparlar mıyız bilemedim. Büyüğü de 3 yasında kreşe fln vermek ıstemedim . Doğru yaptım bilmıyorum. Vallahi de zor. O iyi gün dostu dedikleriniz konusunda haklısnız yeme içme dostusunuz siz demiştim en sonunda ben onlara. Gerçekten de öyleler . Gezerken içerken yerken gülüp eğlenirsen iyisin. Böyle zamanlarda kaybolup gidiyorlar üstelik bu insanlar da eşinin kardeşleri olunca insana daha çok koyuyor .