Egebey ikiz kızlarım var, nerdeyse 1 yaşındalar. Hamdolsun verene şikayet değil ama çok zor. Birini alıyorum diğeri üstüne atlayıp düşürüyor, yada ağlayıp sızlanıyo. Yemek yemek çok zor, çay kahve içmek çok zor. Temizlik imkansız. Yemek yapmak aynı şekilde. Kocamla hiç yanlız kalamıyoruz, asker arkadaşı olacaz bu gidişle 😀