Bende şuan ağlarken yazıyorum sizi çok iyi anlıyorum bugün 13 günlük kızımı rsv virüsü pozitif olduğu için hafif cigerlerinede indiği için yatırdılar . Çıkarttıkları kıyafetleri koklayarak süt sagiyorum evet dik durmamız gerekiyor onlar için ama kendimi asla tutamıyorum . Beşiğinde olmadığını görünce içim sızlıyor biyanimda iyiki erkenden götürmüşum diyor daha kötü olabilirdi öksürük okadar kötüydü ki boğazları açıyordu küçücük ciğerler var orda en azından iyileşiyor evde daha koftu olucakti diye düşünüyorum hep Allah yardımcımiz olsun