2bebekli_1deli çok geçmiş olsun inşallah hemen kavuşursunuz
Güzel anne sakın üzülme ağlama bebeğin sana ihtiyacı var sakın kendini bırakma🩷
2bebekli_1deli orda ne yapıyor ağlıyor mu aç mı altı temizleniyor mu diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim
Orda çok iyi bakıyolar emin olki benim kızımda yatı makinelere bağlandı 3 gün yatı doğunda nefesiz kalmıştı çok iyi bakıyolar ağlayınca kucana alıp pış pış yapıyorlardı altını temizleyip mamasını veriyorlardı yani hiç üzülme lütfen bebeğin güzel 👍 bakılıyor sen böyle kafana takarsan olmaz ki 🩷