Kusannesi BuseveMinigi loobex aldım ben 2 gün oldu, buhar makinesi. Odaya girince hiç bi fark yok burun yine tıkalı. Ama nem cıkartıyodur yukarı mutlaka
Blmmss BuseveMinigi sinbo kullanıyorum tavsiye ederim bebegimin burnu tikali olmasına rağmen çok rahat uyuyor
Sasah1441 BuseveMinigi soğuk buhar makinesi düşünüyorum bende otomatik olanlar varmış nemi kendi ayarlayıp duruyormuş
[silindi] Dr umuz cok zararlı oldgnu astıma sebep oldgnu soyledi vazgectık havlu islatıp koyuyorm kalorıfere
monna Weevell aldık ebebekten memnunuz. Kalorifer çok kuruluk yapıyor çünkü. Nem ölçer var . Odanın nemi 40 ın altına düşünce açıyorum makineyi. Yüzde 50 de falan tutmaya çalışıyorum nem oranını
monna BuseveMinigi Ebebek’ten almıştım sadece bu vardı sanırım beyaz plastik ön tarafında su göstergesi var
Sec2016 weewell kullanıyorum memnunum güzel nemlendiriyor odayı.ama burnu yine de tıkalı :( Ama rahat uyuyor.
BuseveMinigi Sec2016 aspire edin. Ben sterimar kullanıyorum burnu tıkalı olduğunda günde 10 12 defa kullanabilirsiniz.
BuseveMinigi Newmom34 fiyatda uygun sinbonun araştırdım biraz ama yinede kullanan annelerden yorum almak istedim sağolun :) İçi şeffaf olanı mı kullanıyorsunuz.