ozlm1234 bu bir tavsiye değildir yalnızca kendi yaptığımız şeyi yazıyorum.Bir gece oğlum her zamankinden daha çok agladiginda daha bir iki aylık bile değildi sanırım annem bizdeydi.Karnina dokundu taş gibi olmuş göbeği de şişmiş dedi.un sıcağa yakin ılık su az bişey tuz hamur yogurduk.Ortasini delip temiz bir tülbentin üstüne koyup bağladık.Birkac saatte hem rahatladı uyudu hem de göbeğinden hamura iltihap benzeri biraz akıntı olmuştu.Dedigim gibi tavsiye değil.Biz böyle yapmıştık.Buyükler doktorların müdahale etmediği bazı şeylere eskilerden çare bulmuşlar ama şimdi bilen olmadığı için yapılmamalı bence.Diğer kısmını da kızlara katılıyorum başka doktora bı götürün.Çok geçmiş olsun