ozlm1234 Kızlar kızım tam 2 aylık ve göbek deliği şiş. 1ay önce gaz sancılarımız başladı ve 2 3 gün çok ağladı ondan şişti diye düşünüyorum çocuk doktoru da baktı bir şey söylemedi. Şişliği de cok artmadi ama tekrar gitmeli miyim doktora sizce?
arasardaannesi ozlm1234 sade göbek delıgınde şişlikse höbek fıtığı olabılır cok önemsemıolar gıtsnızde bıse yapmazlar baska sıkayet dokunuca acıma fln yoksa.4-5 yaşa kadar en gec gecer dıolar🌺
hermione_granger ozlm1234 göbek fıtığıdır muhtemelen benim oğlumunda var çocuk doktorumuz yönlendirmesiyle cocuk cerrahına götürdüm 6.cı ayına kadar geçer geçmezse 1 yaşa kadar olabilir önemli olan kasık fıtığı olmaması dedi doktor
ozlm1234 aura_meselesi_bu_sekerim 2 aylık kontrolüne başka doktora gideceğim o zaman söyler diye düşünüyorum teşekkürler :)
ozlm1234 arasardaannesi evet sadece göbek deliği şiş bencede öyle diye düşünüyorum takip ediyorlar genelde
oglumunannesiyim_- ozlm1234 göbek fıtığı olabilir ya benim kız kardeşimde de olmuş bebekken çok ağlamış annem duymayinca da artık göbek deliği şişmiş şuan 19 yaşında bu sene daha şişkinliği inmiş dedi zararı yoktur ama şişik kalıyor işte
ozlm1234 oglumunannesiyim_- Yaa kıyamam geçmiş olsun büyük ihtimalle öyle benim yeğenim de çok ağlamaktan olmuştu aslında biliyorum ama kendi çocuğum olunca daha farklı oluyor tabi😃
beyazzkuguu ozlm1234 yok hayır ağlamıyor 8.5 aylık oldu kızım zaten geçiyor zamanla. Bana da ilk söylediler çok korktım 5 günlük felandı belli oldu. Zamanla orası kanamaya başladı çocuk cerrahisine götürdüm doktor gri bir şey soktu içine ve yaktı orayı ondan sonra bir tık kapanmaya başladı. Halk arasında çok ağlamaktan olur deniliyor ama ben inanmıyorum kızım ilk doğduğunda huysuz değildi
Yaren-1526 Benim bebeğimde de vardı gaz sancıları bitince o da geçti ıkınıp ağlamaktan galiba doktor da göbek fıtığı bısey olmaz demişti zaten ama bunun icin beni üzüp ağlatan cok oldu haram zehir zıkkım olsun
ozlm1234 Yaren-1526 Yaaa tühh bazı insanlar gerçekten cok kötü kimseyi takmamak gerekiyor ben yapı gereği soğuk kanlıyım kimsenin dediğini de çok umursamıyorum gerçekten kafa rahat olmayınca insan bebeğine de odaklanamıyor
ozlm1234 beyazzkuguu Anladımm kanama olduğu için büyük ihtimalle doktor müdahale etmiş bizde yok çok şükür zamanla geçer dediğiniz gibi
Yaren-1526 ozlm1234 laf anlamıyorlar gözünün içi sarı yenidoğan sarılığı sadece gözünün içindeydi neler dediler doktor sıkıntı olmaz vücudunda bişe yok dedi sanki biz sorumsuzuz bi kendileri biliyor bide göbek fıtığı var diye hemen sorunlu ilan etmeye çalışıyorlar tabi 4 sene önceydi bu Allah uzun ömür versin yavruma acılarını göstermesin inşallah
ozlm1234 Yaren-1526 Amiin İnşallah keşke bizim daha bilinçli olduğumuzun farkına varsalar. Benim de kayinvalidem çok panik 3 çocuğu nasıl büyütmüş hayret ediyorum. En ufak olumsuzlukta uykusu kaçıyor uflaya puflaya benim de içimi karartıyor neyse ki 2 aylık olduk yanımızda kalmıyor artık