metehan1810 35 gün ne eve birini alabildim ne de başka eve gidebildik. Her gün gördüğü gülücükler attığı birini bile görse çığlık çığlığa gözünü kapatıp 1 saat ağlardı tabi o süreçte ve sonrasında kesinlikle görmeyecek kusana kadar ağlardı. Sakinleştiremezdim kesinlikle ne memede ne de kucağımda hiç bir şekilde sakinleşmezdi. Uyku sorunu zaten hat safhadaydı. En zor dönemim 40 ı çıkana kadar ve 4. Ay atağı oldu. Yeğenimde ama hiç sıkıntı yaşanmadı atak filan hiç bilmedi