Şu an 4 ay 12 günlük. Birden ağlamaları başladı. Oyuncağa uzanmak istiyor alamayınca ağlıyor. Sürekli beni yanında istiyor. Sürekli kucak istiyor, emzirirken gezmek istiyor:) yatağına koyduktan 10 dk sonra uyanıyor. Ama çok tatlı tatlı gülmeleri var. O yüzden hemen unutuyorum:)) iki gündür yaşıyoruz bu durumu. Uykusuz ve yorgunum ama ona şefkatle yaklaşmaya devam ediyorum. Çünkü o bu dünyayı, sesini, ağlamalarını, gülüşlerini yeni keşfediyor:)