onlyy biz de istiyoruz ikinciyi hatta diyorum kız olacağını bilsem hemen şimdi yaparım diye 12 aylık bebeğim ama şartlar zor kv yrdıma zorla geliyor ikincide belki acır da halime gelir(belkiii😄) eşimin işi daha da sıkıntı 6 gün gemide 6 gün evde ama bebeğim kolikti sadece krizleri yoktu çok gazlı ve çok kusan bir bebekti(hala gazlı ama kendi çıkartabiliyor artık🙏🏼) her bebek aynı olmuyor o yüzden de tedirginim yani ilk bebeğim gibi olmazsa düzen sağlayamazsam diye de çok tedirginim 🥲