onlyy Ben zorlanmadım canım çoçukları çok sevdiğim için belkide destekçimde çok tabiki ee şimdi hepsi büyüdü zaten küçüğümü 19 aylık oğlumu hepimiz büyütüyoruz ve en zor çoçuk ilk çoçuktur aşırı zor bence ilkte zorlanndım mesala çünkü tecrübesizsin herşeyden korkuyorsun aktivitedir oyundur eğitmektir sen yapmak zorundasın ama 2 olunca beraber yapıyorlar bir süre sonra arasındaki küçük yaş farkı kapanıyor zaten 3 ve 4 en kolayı 1 ,2 en büyük yardımcın oluyor kısacası evde ses dolu zaman oluyor💕💕