Zeliha23 sizi çok ama çok iyi anlıyorum tam 6.5 ay gece gündüz hiç uyumadım neden mi aslında benim yüzündenmiş.....
öncelikle çocuğu uyutmak için asla sallama ne beşik ne ayak.
Sonra bebeğini al yanına odanıza gidin Işık’ları kapat emzik alıyorsa ver emziğini aç bir ninni yanına yat döne döne seninle oynaya oynaya bak nasıl uyuyor
ilk denememde 1 saat asla uyumadı ağlamaya başladı sarıl öp elini tut
sonra birşekilde uyuyor uyuduğu an hemen yanından kalkma mın 20 dk içerisinde derin uykuya dalıyorlar bekle yanında
sonra yatağına koyarken kesinlikle emzik varsa çıkar yoksa emzik düşünce gece uyanıyorlar
gece her gık dediğinde kalkıp emzirme ya da hemen kucağına alma 1-2 dk bekle kendi kendine zaten uykuya dalacak ya da öğrenecek eğer çok ağlıyorsa tabi ki hemen müdahale edebilirsin küçük mırıldanmalara müdahale etme
kesinlikle sabırlı ol sinirlenme ve işe yaradığını göreceksin