Zeliha23 benim bebeğim de öyle. 7 aylığız. Gündüzleri en fazla 20 dk yarım saat uyuyor. Sebebini çözemedim🙁 yalnız bakıyorum ve sinirden deliye dönüyorum uyandığında.. hiçbir iş yapamıyorum. Ek gıdaya geçtik bi de, o kadar uğraşıyor ki onları hazırlamak. Uyanıyor ve ağlamaya başlıyor kucağıma alayım diye🤦🏻♀️