mbarlasu 2 haftadır neler çektiğimi bi ben bir allah bilir çocuğum 14 gündür ishal daha yeni iyileşti sadece ishaldi başta ama sonra kusma dirençli ateş iştahsızlık halsizlik mide bulantısı öksürük balgam burun akması eklendi bebeğim perişan oldu biz hastaneye yattık beslenmesi sıfırlanmıştı ve ilaç da içiremiyorduk zorla içerse de kusuyordu bu nedenle serum alması gerekti alınmadık kan bakılmadık gaita idrar tahlili kalmadı röbtgenler ultrasonlar her şeye bakıldı ama bişey çıkmadı viral bi enfeksiyon dedi doktor. Tedavileri yapıldı eve çıktık şükür şuan daha iyi ama mahvoldul mahvolduk bebeğimiz damar yolu da bulunamadığından ayıldı bayıldı elimizde. Biz zihnen ve fiziksel olarak perişan olduk uyku uyumuyoruz günlerdir.