mbarlasu hayir ben kendim arastirdim.belirtileri yazinca nette yaziyor ztn.gecen hafta inanilmaz bir basagrisi ve ishaldim.2 gune gecti.cok uzun da surmuyor yetiskinlerde.kusma,ishal,ates ,istahsizlik bunlar norovirus belirtileri seklinde yaziyor nette.