seyma1507 benim beneğimin boğazına poşet parçası kaçtı zor yuttturdum kakasından da cıkmadı doktorum ciğer filmi istedi ama bulanık çıktığı icin göremedik tekrar cektiricem 1 ay sonra ciğer aspre ediyormus cok sık oluyormus o yüzden merak ettim bizede reflü ve alerjiden süphelendik ama ikiside değil gece öksürüğü var ama bronoskopi yapılıyormus tehlikeli olduğu için yaptıramam da eğer ordaysa poşet o yüzden sizede sordum olabilir mi die çünkü farkında olmadan olan ve astım bronsit teshisi alan cok hastam var dedi