hayalperest2310 melegininannesi38 aynen öyle bziimde normalde en geç 10 da uyurdu şimdi bıraksam sabaha kadar uyumaz
hayalperest2310 melegininannesi38 ne zamn düzeliyor ki biz 21 aylık olduk hala öyleyiz 😂😂Allah tan gece kesintisiz uyuyor sabahta gec uyanıyor yoksa yorgunluktan ölürdüm 😂😂
UrbanMom melegininannesi38 18 aylık ayni mesele. Uyku eğitimi olmasına rağmen çok ağlamaya başladı gece de kalkıp bagiriyor
UrbanMom melegininannesi38 benimkide tam 18 ay değil 18e yakın diye öyle söyledim ama aynı dertten muzdaripim