Elozzz Eşim 18 yıldır ben 6 yıldır çalışıyorum . 3 yıllık evliyiz . Eşimin evlenmeden evvel evi ve arabası vardı ancak kredi borcu vardı . Evlenirken benim birikimimle düğün yaptık . Evlendikten sonra arabasını satıp üzerini altınlarla tamamlayıp arabayı yeniledik . Evin kredisi geçen aylarda bittiğinde de yaşadığımız yerde krediyle yeni bir 1+1 ev aldık. Kredilerle yaşıyoruz 🙂 Doğudayız . Burda maaşı iyi ancak her şey çok pahalı . Parayı bir yere bağlamayınca birikim yapılmıyor maalesef . Ay sonunda gelir ve giderlerinizi bir deftere yazın . Kalan paradan bir kısmını yatırım yapın altın, döviz vs.