Pakizeliya Elozzz aylık 9 bin alıyoruz ev aldık banka kredisi ile bir de arabamız var her yıllık izinde de tatile gideriz canım benim
Pakizeliya Gozde20 biz hiç almadık 2 yıllık evliyiz 5 yıllık uzman eşim banka kredisi ile evimiz var =) 😂
AlpTalhaninannesi Elozzz benim eşim de 3 yıllık asker iki senedir de evliyiz 8-9 bin civari maaş alıyor 100 bin kadar birikmisimiz var bide altınlarım var tabi ama benim eşim göreve başladığından beri hep Suriye de o yüzden bide fazla harcama yapmıyoruz ev alicaz inşallah biriktiriyorum
Deletedmom136 Bizim de birikim yok ama araba var en azından çok istiyoduk doğudayken birikim yapmayı ama olmadı valla ister istemez gidiyor para. Maaşını da demeyeyim ayıp olur doğudaki bir komando astsubay kadar alıyor işte
Deletedmom136 Pakizeliya 😂 10 binden azıcık fazla valla biz bununla biriktiremiyosak bişey demiyorum 😕 neden olmuyor anlayamıyorum galiba bişeylerde yanlışlık yapıyoruz