balkizim1 gerginim benim de reglim gecikmisti. İlk yaptig8mda çizgi yoktu. 1 saat sonra baktım. Çiftti okumuştum bir yerde saat sonra bakın diye hamileyim erken gebelik testi miydi normal test miydi hatırlamıyorum ama
merve123me Kızlar ben gebelik testi yaptım ilk yarım saat baktım tek çizgi ertesi gün gözüme ilişti baktım çift çizgi bende çok korktum ama korkulacak bir şey yokmuş belki o şekilde gebe olduğunu öğrenen vardır ama herkes için geçerli değil