Kızlar hamilelik testi yaptım saatler sonra koydugum yerde cift cizgi gördüm bayagı bir belirgin yani , çok panik oldum , sonra tekrar yaptım 4 5 dk bekledim tek çizgiydi silik de olsa cizgi yoktu , hala da oyle. acaba dogruluk payı nedir yaşayan var mı bozuk olabilir mi ilki