domatesim biz ilk günden beri molfix kullanıyoruz kalıbı biraz küçük oda şadece erken numara degıstırmenize sebeb olur sızdırma sıfır koku sıfır ben cok memnunum hatta iz yapmasın dıye ben içindeki lastıgını yırtıyorum ona rağmen kakaısnı bile daha geçirmedi