Bende
domatesim bende moldix kullanıyorum ve hiç sızdırma olayınyaşamadım sadece bezi 3-4 saatten fazla kalırsa doğal olarak şişip çiş kaçırabiliyor bide benim bebeğim erkek doğal olarak çiş kaçırma her koşulda oluyor doğudu ilk günden bu yana kullanıyorum ve hiç bir şikayettim de olmadı oğlum suan 2.5 aylık ve 3 numarayı kullanıyorm