Deletedmom_220 kskdksmdm orda iyi bakarlar ö topuk kanı sarılık vs. Sadece kilodan yatmaz. Her 2 saate besle. Onun şekerine de bakarlar. Her 2 saate bşr beslemez sen şekeri düşer. Minnakın annesi.
kskdksmdm Deletedmom_220 şeker düşünce galiba sarılık oluyor inşallah zorlada olsa uyandırıp beslemem lazım
Deletedmom_984 kskdksmdm kuruyemiş çok fayda ediyor ben kendime bir tabak hazırlamıştım sürekli yanımda bulunurdu he bir de kuru dut var o da sütü artırır aklınızda bulunsun. Süt artırmak için de her emzirme sonrası bir bardak su için en az
kskdksmdm Deletedmom_984 suyu çok fazla tüketiyorum emzirirken özellikle aşırı susama oluyor ama bunu kuruyemişle destekleyeyim
betul97_ kskdksmdm Ebe bana burnunu sık demişti, ayak altına vur demişti benim bebeğim hala uyuyordu. Uyanmadıkça soy üşüdükçe uyanır 2 saatte bir emmesi gerekiyor demişti
Deletedmom_220 kskdksmdm baya zor uyanır. Bizimkini moncıklıyor ayağını sıkıyorduk baskı uyguluyorduk ayağa. Güzel güzel büyüsün yavrucak 🌸
ipekmoms betul97_ benim doktorum önce altını değiştir sonra besle demişti altını değişince hemen uyanıyor
aymtii kskdksmdm 5. Günde doğum kilosun da olması isteniyor. Daha 2 gününüz var ve inanın ki hızlı alıp veriyorlar. Yani 2 güne doğum kilosuna ulaşabilir. Meme + mama gidiyoruz demişsiniz, daha yapabileceğiniz ekstra bir şey yok. 2 saatte 1 besleyin yeter.
kskdksmdm aymtii ama 2 gündür meme ve mama gidiyoruz henüz ilerleme yok bu biraz beni strese sokuyor kilo almaması yarında bakacaklar eğerki yine yoksa kuveze alırlar vs diye korkuyorum açıkcası