kskdksmdm Kızlar merhaba bebeğim 500 gr yakın kilo kaybı var mama ve emzirme yapıyorum fakat hala kilo kaybı yaşıyoruz hastaneden henüz çıkamadım tavsiyesi önerisi olan varmı lütfen yardım
mamabear_ kskdksmdm %10 kilo kaybı normal kaç doğdu ne kadara düştü? Doktorlar mı çıkarmıyor hastaneden peki? Mama vermeniz gerekir bu durumda bir şey demiyorlar mı? Düzeltme: mama da veriyormuşsunuz görmemişim. Daha sık meme+mama yapabilirsiniz.
Deletedmom_220 kskdksmdm olur öyle. İlk tombik doğarlar sonra kilo kaybı olur sonra alırlar. 2700 doğdu 2300 e kadar düştü
kskdksmdm Snowglobe evet onuda düşerek hesaplama yapıyorlar ama olması gerektiğinden fazla olduğu için takibe aldılar
kskdksmdm mamabear_ evet doktorlar emmesi güzel deniliyor kendi sütümde var sürekli hemşireler muayene ediyor sütüme bakıyor mamayı da veriyoruz bugün mama dozunuda arttırdılar fakat istenilen mamanın hepsini içmiyor 3620 doğum kilosu şuan ise 3180
Kontes0011 2 saati geçirmeyin besleyin sürekli. Uyuyursa uyandırmaya çalışın çok zor biliyorum ama sarılık olur. Siz stres yapmamaya çalışın
kskdksmdm Kontes0011 besliyorum bazen 2 saati bile beklemiyorum ama kaka ve çişide öok yapıyor acaba ondanmı kanlar hepsi temiz çıkıyor
betul97_ kskdksmdm İlk zamanlar kilo vermesi normal. Bol bol emzir uyanmazsa soy ki uyansın emsin. Yanaklarını dürt, ayak altına vur yavaş yavaş 2 saatte bir emzir. Geçmiş olsun canım Allah şifa versin🤲🏻🤲🏻
Deletedmom_984 kskdksmdm yenidoğan bebekler sık sık kaka yaparlar siz emziriyorsanız bol ol proteinli şeyler tüketmeye çalışın sürekli fındık ceviz badem kuru incir tüketin sütünüzün kalitesi besleyiciliği artar bu şekilde umarım en kısa sürede toparlar bebişiniz
Deletedmom_220 kskdksmdm 10 güne yakın hastanede yattık. 10 gün içinde halledildi. Hiç kafaya da takmadım açıkçası. Toparlayacak emin ol.
kskdksmdm Deletedmom_984 hastane yemeklerindende belkide olabilir birde kuruyemiş deneyim çok teşekkür ederim
betul97_ kskdksmdm Ebe bana burnunu sık demişti, ayak altına vur demişti benim bebeğim hala uyuyordu. Uyanmadıkça soy üşüdükçe uyanır 2 saatte bir emmesi gerekiyor demişti
Deletedmom_984 kskdksmdm kuruyemiş çok fayda ediyor ben kendime bir tabak hazırlamıştım sürekli yanımda bulunurdu he bir de kuru dut var o da sütü artırır aklınızda bulunsun. Süt artırmak için de her emzirme sonrası bir bardak su için en az
Deletedmom_220 kskdksmdm orda iyi bakarlar ö topuk kanı sarılık vs. Sadece kilodan yatmaz. Her 2 saate besle. Onun şekerine de bakarlar. Her 2 saate bşr beslemez sen şekeri düşer. Minnakın annesi.