anneann evet gerçekten bebeğim çok durgunlaştı hatta tanıyamıyorum normalde çok neşeliydi bildiği bir iki davranışı da yapmıyo hatta şuan mesela müzik istediğinde el çırpardı anne cici dediğimde yüzümü severdi bunları yapmıyor, çok endişeleniyorum evladıma bişey oldu diye doktora götürsem de hiçbi doktor bunun aşıdan olduğunu asla kabul etmez aynı aşı 12. Ay da da var bilmiyorum sanırım bundan sonra yaptırmayacağım bi çok prof dinledim aşıya ciddi anlamda karşı çıkan çok doktor var ama yutuptan hepsinin vidyosu silinmiş zaten bu halk açlıktan ölse ekmek dağıtmazlar ama 1 yaşına kadar olan kaç tane aşıyı ücretsz yapıyorlar bu işte bi terslik olduğu belli zaten