prensessssss mamayı içme durumu eskiye göre düzeldi şuan 13 aylık olucak ama asla yemek yemiyor 9 aydan beri kilosu sabit kaldı kilo da almıyor yemediği için sadece yoğurt ve çorba yiyor o kadar diğer herşeyi ağzından çıkarıyor yemeye karşı resmen düşman gibi kaşık gördüğü gibi deliriyor yemek istemiyor mamayı da oyunlar yapıyoruz anca öyle içiyor ama en azından eskisi gibi ağzını kitlemiyor biberona 3 aydan 7 aya kadar biberon tutturamadık ama uykuda içirmeye çalışıyordum