gizooo122 ay göğsümde süt birikmesi olmuş kitle dedi doktır sonra mr çekildi 1 saat sürüyomuş o da kapalı alan fobim var ay panik atağım tuttu içerde sonuç süt birikintisi emzirmeyi kesince kayboldu zaten e bide bel fıtığı baş gösterdi yürüyemiycek hale geldim ağrıdan uyuyamıyordum 5 aydır çekiyorum ağrıyı ama şimdi şükür iyiyim eskiye göre