sezerrrr 2 buçuk aylık bebeğim, gündüz pek uyumuyor uyursa da kucağımda uyur, gece de kucağımda uyur yanıma yatırırım, gece beni pek aramıyor hemen dalıyor da gündüz asla bensiz uyumuyor yanıma yatıramadan uyanıyor hemen, böyle olunca da gündüz uyumayı sevmediğini düşünüyorum