husnanu canım benimkide öyleydi bide kolikti şimdi 9 aylık kendi kendine uyuyor sabırlı ol bende senin gibi bitip tükenmiştim ama bir süre sonra kendi kendine uyur insallah bir de bırakın ağlasın mızlansın öyle öyle alışıyorlar benimki öyle alıştı sağolsun eşim geceleri alıştırdı şimdi kendi kendine uyur maşallah diyeyim de oglusumaaa