sitare66 ben 2 sene önce 15 saatin altında derse giriyordum. Üste tamamlama olmadı çünkü ben de 15 saat istiyordum, başka bi okula da gidecektim sonra o okul ayarlanmadı ve ben de o şekilde çalıştım.
İlkokulda branş öğretmeniydim o zamnalr ek seçmeli ders vs ayarlanamıyordu da