Hocalarımıma iki tane sorum var şu anlık ücretsiz izindeyim bebeğim sekiz aylık
Birincisi ben branş öğretmeniyim ve kendi okulumda 12 tane dersim var 2 gün bana başka bir okuldan altı saatlik daha ders veriyor 3 gün oluyor müdür yardımcısından rica etsem sadece kendi okulumdan 12 saatlik ders alarak devam edebilir miyim
İkinci sorum da eşim bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor bu şekilde hesapladığımda çalıştığımız günler ayda 2 3 kez kesişiyor bu günler öğretmen arkadaşlarından rica Edip de o günkü dersimi başka bir gün yapsam sıkıntı olur mu garip bir durum olur mu nasıl olur sizce daha önce bunun müdür yardımcısı ile konuşmadım ama buraya bir danışmak istedim
Ve sekiz aylık bebekle çalışmaya başlamak sizce ne kadar doğru yapabilir miyim çok tedirginim sizce başlamalı mıyım??