sananedallama evlenene kadar çalıştım. eşimin işi dolayısıyla farklı bir şehire gelin geldim. İş bulacağım zaman corona çıktı peşine hamile kaldım. Temmuzda sizin bu döngünüzün 6. Yılına gireceğim. Aileler yok. Arkadaşlarım falan hep başka şehirde. Burada da sosyalleşemiyorum herkesle uyuşmuyor kafam. İki sohbet etsem oğlum durmuyor oturduğumdan da anlamıyorum. Market vs bende aynı. Hergün tayt ya da eşofman. Ne kıyafetlerim eskiyor ne makyaj malzemelerim bitiyor. Çalışmayı özledim ama oğlum okula alışamadı geri aldım. Okulda düzen oturtsaydık belki biraz kendime zaman ayırabilirdim ama olmadı.