sananedallama şöyle düşün sen dışarda ki dünyayi özlüyorsun ama o bebişlerin dünyası senden ibaret max bi 6 ay daha içerde kalcaksin sonra o miniklere hayati oğreteceksin. Şimdi diyorsun ki ordan ahkam kesmek kolay oğlum 8 aylık 45 günlükken agir bi hastalik atlatti ve bende nerdeyse 8 aydir evden adımımı atmiyorum dışarı. Çok bunaldım çok sıkıldım çok ağladım ama şuan en yakın arkadaşım oğlum ve evimde çok mutlu huzurluyum uzun zaman sonra bugün dışarı çıkcam ve salgın olduğu için yine çocuğumu cikartmiycam kardeşime birakicam ama içim rahat değil acaba çıkmasam mı diyorum.