mamabear_ akgrrr normal canım. Kızımla birlikte oyun grubuna gidiyoruz 6 aylık. 4. Aydan beri dönebiliyor ama henüz sırtına dönemiyor diğer çocuklar da öyle. Pedagog da sırt üstü dönmenin daha zor olduğunu ve zaman alabileceğini söyledi. Hem daha fazla kas gücü gerekiyor hem de kendini sırt üstü atmak biraz daha bilinmez korkabilir dedi
oeztuerk akgrrr benm 6 aylık daha dönemiyor bile 😀 her çocuğun gelişimi farklı ilk oğlum 9 aylık iken döndü bekliyoruz bakalım çokta hareketli ama sizinde alışır birkaç aya normaldır.
peramomms akgrrr normal oğlum 7 aylık 5 aylıkken tek taraflı dönmeye başladı 6 aya yaklaşınca her iki tarafında döndü şimdi yerinde tutamıyoruz yuvarlanıp gidiyor
zynprvlfsn peramomms benim 2 numaralı kızımda öyleydi, 5.5 aylıkken yuvarlana yuvarlana evin içinde dolanırdı. Gerçi o zaman yaz mevsimiydi,çocuklar kıyafet olarak dahe uygundu, şimdi lahana gibi kıyafetleri 😅
cennetkusum16 akgrrr normal canım sizin ayinizda bu konuyu sormuştum doktoruma. Tek tarafından yüz üstü dönmesi bile yeterli bizim için yuzustunden sirtina donmesine gerek yok iki taraftanda dönmesine gerek yok dedi. Bizimki sadece yatak üzerinde tam tur dönüyordu yere koyunca başını vuracak diyemi bilmiyorum korkuyordu. 8 nci ayın sonunda yerde de yapması için cesaretlendirdik şimdi yeni yeni tam tur dönmeye başladı diyebilirim