Ümit hanıma yaptırdım bende yaşı çok büyük öyle görseydim yaptırmazdım bir de eski usül dikişkş yöntem yapıyor ben dikişini beğenmedim evet biraz gergin ama terslemiyor insanı açıkçası yaparken ayakta zor duruyor , yeni usül varmış bilseydim öyle yaptırırdım