Oğlum 50 günlüktü yaptırdık çok memnun kaldım benden sonra iki arkadaşım daha yaptırdı onlar da memnun iki ay önce halam bir yaşında ki bebeğine yaptırdı o da memnun kaldı herhangi bir sorun yaşamadık
Hatta oğlumun böbrek takipliyiz kontrole gittiğimizde dr lar sünnetini kim yaptı güzel yapılmış diye söylüyorlar